پس از انجام آزمایشی توسط اداره بزرگراه در سال 2009، بیان شد که اگرچه لامپ کم مصرف 40 وات چینی ساطع کننده نور با وات پایین و متوسط (LED) می توانند اثرات صرفه جویی در مصرف انرژی را به دلیل ارائه رنگ بهتر خود به دست آورند.
لامپ های خیابانی LED که دارای گواهینامه محصول مورد نیاز هستند. الزامات قیمت بسیار بالا است، بنابراین استفاده از چراغ های LED به طور گسترده در سیستم روشنایی جاده مقرون به صرفه نیست.
آیا دولت در خصوص استفاده از چراغ های LED در سیستم روشنایی معابر به این شورا اطلاع می دهد. هزینه های دولت برای هزینه های برق برای چراغ های خیابانی در هر یک از دو سال گذشته.
با توجه به اینکه قیمت چراغهای LED در سالهای اخیر کاهش بیشتری داشته است، آیا مقامات مقرونبهصرفه استفاده از چراغهای LED در سیستمهای روشنایی جادهها را ارزیابی کردهاند یا خیر؛ اگر چنین است، نتایج، اگر نه، دلایل آن.
با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای خارج از کشور و برخی از سیستمهای روشنایی جاده در سرزمین اصلی چین از چراغهای LED استفاده میکنند، آیا مقامات به تجربه مربوطه اشاره کردهاند، اگر چنین است، جزئیات، اگر نه، دلایل آن آیا مقامات برنامههایی برای استفاده از لامپهای LED کم و متوسط در سیستمهای روشنایی جادهای با نیازهای روشنایی پایینتر دارند.
اگر چنین است، جزئیات و جدول زمانی، اگر نه، دلایل آن؟ سیستم روشنایی عمومی یکی از امکانات کمکی شبکه راه است. امکانات روشنایی عمومی شامل چراغهای راهنمایی، چراغهای خیابانهای عابر پیاده، چراغهای مسیر دوچرخهسواری، چراغهای زیرگذر، چراغهای دکل بالا، چراغهای تعلیق بالا تبادل حملونقل عمومی.
چراغهای پل عابر پیاده و تونلها، روشنایی علائم جادهای مرتفع و کنار جاده، و چراغهای پست جزایر ایمنی و غیره است.
از زمانی که محصولات روشنایی خیابانی با دیود ساطع کننده نور (LED) در بازار ظاهر شدند، اداره بزرگراه چشم بر توسعه آن در هر دو حوزه فناوری و بازار داشته است.
قبلا فناوری لامپ های ال ای دی خیابانی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار داشت و کیفیت لامپ های ال ای دی خیابانی موجود در بازار متفاوت بود و قیمت لامپ های ال ای دی خیابانی با کیفیت و سازگار است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.